سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بطرز باشكوهی در پایتخت یونان گرامی داشته شد
نوشته شده توسط : modz

به گزارش خبرنگار ایرنا، آاین آیین جمعه شب در اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در آتن برگزار شد و مهمانان جشن پیروزی انقلاب را به ' بهنام بهروز' سفیر ایران در یونان تبریك گفتند .

در این مراسم با شكوه كه با پخش فیلمی از دستاوردهای علمی، سیاسی، فنی ، اجتماعی و اقتصادی كشورمان طی سی و دوسال گذشته همراه شد، حضور مقام های عالیرتبه یونانی،سفیران و وابستگان نظامی دیگر كشورهای مستقر درآتن، اساتید، روحانیون تجار،هنرمندان و فرهنگیان قابل توجه بود.

استاد' ماریوس بگزوس' رئیس دانشكده الهیات دانشگاه آتن، در جریان این مراسم در گفت وگویی با ایرنا گفت: یونان و ایران دارای روابط دیرینه هستند و این دو كشور متمدن خدمات علمی و فرهنگی ارزنده ای به جهان بشریت ارایه كرده اند.

وی در ادامه افزود: ایران به علت ماهیت مذهبی خود می تواند نقش موثر و مهمی در نزدیك كردن پیروان ادیان الهی ایفا كند و تا كنون نیز دراین راستا اقدامات خوبی انجام داده است.

وی جمهوری اسلامی ایران را، كشوری قدرتمند و معنوی توصیف كرد و ابراز امیدواری نمود كه همكاریهای علمی دو كشور در راستای منافع دو ملت متمدن ایران و یونان هرچه بیشتر توسعه یابد.

1592

**2170**





:: برچسب‌ها: تصویر ,
:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
saeed afshin در تاریخ : 1390/11/22/6 - - گفته است :
تمام ترفندهاي کامپيوتري توي اين آدرس



سلام دوست خوبم. مي خواي تمام ترفندهاي کامپيوتر رو بياموزي و حتي درست کردن سايت ؟؟؟؟بيا پيش ما. راستي از چت روم هاي ميهن چت و مهشر و غيره.... بي زاري؟؟؟ بيا آدرس چت روم ما رو توي وبت بزار. ما يک بنر رايگان برات مي سازيم. وشما را در دسترسي سريع که بيشترين بازديد را در روز دارد لينک مي کنيم.

www.chat.zxr.ir



www.onetow.loxblog.com


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: